.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حضور عزت‌الله انتظامي در سينماي آفتاب 1357 ساري
حضور عزت‌الله انتظامي در سينماي آفتاب 1357 ساري

سرپرست مديريت سازمان جوانان مازندران از اجراي برنامه سينماي آفتاب 57 با حضور استاد عزت الله انتظامي در پنجمين روز از دهه فجر در سينما سپهر ساري خبر داد.

روح‌الله معافي امروز در با بيان اينكه دهه فجر بيعت مجدد با آرمان‌هاي امام (ره) و مقام معظم رهبري است، افزود: جوانان مازندراني با حضور خود در برنامه‌هاي دهه فجر نشان مي‌دهند كه همواره پشتيبان ولايت فقيه و نظام اسلامي هستند.
سرپرست مديريت سازمان جوانان مازندران با اعلام اينكه در سازمان ملي جوانان مازندران 14برنامه فرهنگي و هنري در دهه فجر امسال پيش‌بيني شده است، تاكيد كرد: دهه فجر بهترين ظرفيت و فرصت براي آشنايي نسل جوان با دستاوردها و موفقيت‌هاي سه دهه پربار انقلاب اسلامي است.
مشاور استاندار مازندران در امور جوانان خاطرنشان كرد: شكوفايي انقلاب اسلامي ايران در دهه حاضر با توجه به دستاوردهاي مهمي كه در انرژي هسته‌اي و سلول‌هاي بنيادين به دست آمده، نشان از اقتدار جوانان در عرصه‌هاي بين‌المللي است.
سرپرست مديريت سازمان جوانان مازندران از حضور 40 نفراز جوانان مازندراني كه همكاري مستقيمي با اين سازمان دارند در آيين نمادين سالروز ورود تاريخي حضرت امام (ره) در فرودگاه دشت ناز مياندورود خبر داد و بيان داشت: 33 جوان نخبه مناطق محروم در مراسمي با حضور وزير اقتصاد تجليل مي‌شوند.
‌معافي از افتتاح نخستين تماشاخانه آفتاب وابسته خانه آفرينش هنر آفتاب از سمن‌هاي وابسته به سازمان ملي جوانان خبر داد و بيان داشت: برنامه‌هاي هنري جوانان در اين مركز نيز برگزار مي‌شود.
سرپرست مديريت سازمان جوانان مازندران از اجراي برنامه سينماي آفتاب 57 با حضور استاد عزت‌الله انتظامي در پنجمين روز از دهه فجر در سينما سپهر ساري خبر داد و افزود: جشنواره انقلاب، ازدواج آگاهانه و آسان و به‌هنگام و تجليل از جوانان فرهيخته ديني و مذهبي، همايش جوانان انقلاب و همايش امام روح الله از ديگر برنامه‌هاي اين سازمان در دهه فجر است.
معافي با بيان اينكه جوانان بايد از راهنمايي‌‌هاي دلسوزانه آگاهان بهره گيرند، خاطرنشان كرد با همكاري آموزش و پرورش استان، بهزيستي و نظام روان‌شناسي و مشاوره براي پاسخگويي به سؤالات و نيازهاي جوانان در حوزه‌‌‌‌‌‌هاي تحصيلي خانوادگي، تقويتي و ازدواج، صداي مشاور در ساختمان شماره دو اين سازمان راه‌اندازي مي‌شود.
وي از برگزاري شب شعر جوانان در ساختمان معاونت برنامه‌ريزي استانداري مازندران به مناسبت دهه فجر خبر داد و افزود: همايش انقلاب، جوان و روحانيت نيز از ديگر برنامه‌هاي سازمان جوانان مازندران در اين دهه است.
مشاور استاندار مازندران در امور جوانان در پايان با اعلام اينكه سازمان جوانان مازندران همزمان با پيروزي انقلاب اسلامي ايستگاه جوانان در ميدان شهداي ساري آغاز به كار مي‌كند، افزود: در اين ايستگاه هشت شهيد دوران انقلاب اسلامي شهرستان ساري معرفي مي‌شوند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.166 seconds.